Tuesday, August 31, 2010

tentang bulan !!!!!!!!!!!!!

Ramai orang bertanya apakah potensi diri kita dan kehidupan kita,namun ianya adalah mustahil untuk kita tentukan apa yang akan terjadi pada masa akan datang..tapi kita harus cuba praktikkan apa yang kita faham tentang potensi diri kita dan apa yang kita perlu lakukan untuk sesebuah perjalinan..
dalam kajian yang saya lakukan,ramai lelaki yang kurang mengerti apa yang pasangan mereka inginkan..dan dimanakah tahap untuk memperbaiki perhubungan tersebut supaya menjadi lebih baik...
semalam ada seorang berjumpa saya dan mengadu masalahnya bersama saya,lalu saya berikan jalan penyelesaian apa dan bagaimana untuk menhadapi semua itu...alhamdulillah..
dia berhasil dan semua ini adlah kerana allah yang menentukakan dan kita hanya merancang apa yang kita inginkan..
dalam pemahaman dan pengalaman saya..pasangan yang baik ialah mereka yang mampu bersabar dengan karenah masing-masing..dalam hidup ini ada 100 peratus..cuba kita bahagikan begini kesabaran 50 peratus,kesetiaan 30 peratus,dan yang akhir ialah 20 peratus untuk saling memahami..jika ini dipraktikkan mungkin ia boleh menbatu kita dalam perjalinan..
banyak buku yang saya cuba kaji dan praktikkan ternyata ianya berjaya..jika ada sesiapa yang ingin berkongsi masalah bersama saya hantarkan di alamat emel saya shahreeza_shazee@yahoo.com..mungkin saya boleh bantu anda...

No comments:

Post a Comment