Thursday, October 7, 2010

Memupuk pasangan serasi

Dalam perhubungan yang serius kita perlu memikirkan apakah tindakan dan tingkah laku kita semasa bersama dengan pasangan..jadi untuk mengenali pasangan kita.kita harus tahu apa yang dia inginkan dan apa yang dia tidak inginkan..
hal ini  boleh dikategorikan sebagai satu media yang penting untuk mencapai tahap kebahagian itu..,saya terangkan bersama..di sini cara untuk mengenali pasangan kita dan cara untuk menghadapinya jika perlu...

Kalau di kaji dari aspek bulanya ialah bulan 4 dan 8 adalah satu sifat yang amat ketara didalam hubungan dimana pasangan ini selalu ada konflik masing-masing..sifatnya,keras kepala,panas baran tapi dalam hati ada taman..seorang yang kelakar,status berada..mudah untuk dincintai..tahap kesetiaan 80%,sosial yang erat.jadi jika pasangan yang sesuai dengannya ialah 12,9,8 dan 11..
ini menurut hasil kajian yang saya jalan kan bersama dengan rujukan-rujukan tertentu antara dr fadhilah hj kamsah,dalam bukunya yang bertajuk pasangan bahagia..

Jika pasangan bulan ini menghadapi masalah anda jangan risau kerana bulan 4 dan 8 ini adalah seorang yang cepat mengalah dari segi pujukan tapi perlu dirapikan oleh pasangan itu sendiri..jadi untuk mengambil hati pasangan anda ini amat mudah,caranya ialah anda perlu jujur dan betul-betul memahami apa yang dia inginkan..contohnya,perhatian dan komitmen anda..jadi untuk pasangan bulan ini anda harus peka dengan nya setiap saat kerana dia adalah seorang yang praktikal dan tertib..status pekerjaanya pula adalah bersama sosial dan peralatan.
Jika ada konflik yang berlaku anda perlu bijak memilih ayat yang sesuai untuk digunakan semasa percakapan ataupun sms kerana yang saya katakan tadi dia adalah sorang yang praktikal dalam hal perhubungan ini..dan ingat dia tidak mudah untuk menerima cakap orang bulat-bulat..jadi anda jangan kaitkan sesiapa dalam hal perhubungan anda.

No comments:

Post a Comment